Serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Jeżeli chcesz zmienić ustawienia dotyczące cookies, możesz to zrobić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Rozumiemy, że kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na użycie plików cookies

Czas na kulturę

Wawer na Urzeczu - dr Łukasz Maurycy Stanaszek

Dawne osiedla położone wzdłuż tzw. linii otwockiej, których czytelną pozostałością są wdzięcznie brzmiące nazwy kolejowych stacji począwszy od Wawra aż po Otwock, rzadko kiedy kojarzą się z Wisłą oraz z Urzeczem, regionem etnograficznym ściśle związanym z

GEN HIPOKRYZJI - Wywiad z GRZEGORZEM JARZYNĄ

Grzegorz Jarzyna, reżyser i dyrektor TR Warszawa: Żyjemy w systemie opartym na strachu i zniewoleniu. Jego istotą jest komercyjna eksploatacja konsumentów. Dzięki teatrowi możemy się z niego „wylogować”.

Kultura nadaje sens życiu

Wywiad z Elżbietą Dzikowską - podróżniczką, historykiem sztuki, sinologiem, reżyserem i autorką programów tv i radiowych

Archiwum

Czekamy na Twoje pomysły!

verification code

Partnerzy

Logo Dzielnica Wawer
Logo Miasto Stołeczne Warszawa
Logo Rok Rzeki Wisły 2017
Logo Wiadomości Sąsiedzkie

Z architekturą za pan brat.


Z architekturą za pan brat.
PROJEKT FINANSOWANY
Z FUNDUSZU EDUKACJI KULTURALNEJ
Wawerskiego Centrum Kultury 2018

Tytuł projektu: „Z architekturą za pan brat”
Autorka projektu: Ewa Jabłońska

Projekt skierowany jest do dzieci klas pierwszych szkoły podstawowej.
Wprowadza on dzieci w świat architektury. Podczas proponowanych zajęć uczestnicy poznają możliwości wykorzystania posiadanych zmysłów do odkrywania najbliższego otoczenia. Przekonają się, że powstanie budowli poprzedza wiele działań poznawczych i twórczych takich jak skala, otoczenie, konstrukcje, światło. Zaczynając od zabaw poprzez doświadczenia i własną pracę twórczą uczestnicy projektu zapoznają się ze "sztuką budowania". Podstawowym celem projektu jest przybliżenie i zrozumienie przez dzieci pojęcia architektura. Udział w warsztatach pozwoli na rozwijanie u dzieci wrażliwości estetycznej, promowanie świadomości społecznej, rozbudzanie ciekawości poznawczej, propagowanie twórczego myślenia, nabywanie kompetencji językowych i komunikacyjnych poprzez poszerzanie słownictwa w zakresie dotyczącym architektury.
Lista uczestników projektu jest już zamknięta.